Booking.com wilde een grote verscheidenheid aan type (werk)ruimtes bieden, denk daarbij aan ruimtes met werkplekken, open en gesloten vergaderruimtes, restaurants, fijne koffiebars en ‘connector spaces’, ruimtes waar men zich kan terugtrekken om te genieten van het uitzicht of om juist in beweging te komen. Het ontwerp realiseren is een enorme opgave en daar komt Interior Works om de hoek kijken. Deze diversiteit aan stijlen en de grote verscheidenheid aan meubels was de leukste, maar ook de grootste uitdaging.
De stoelen, tafels, whiteborden en al het andere geleverde meubilair staan inmiddels op de juiste plek binnen de campus. Door onze 20 jaar ervaring als meubelspecialist gaven wij advies over de geselecteerde meubels op gebied van duurzaamheid en technische specificaties, waar nodig boden wij snel alternatieven. Het ontwerp en de wens van de interieurarchitecten hebben wij kunnen realiseren door onze flexibele opstelling, strakke planning en communicatie met 110 verschillende merken en de logistieke partners. Met een doorlooptijd van zes maanden zijn alle producten per ruimte besteld, volgens de LEAN planning afgeroepen en in 138 leveringen compleet geleverd. Alle meubels voor elke ruimte zijn volgens plattegrondtekening opgesteld, zoals beoogd door de interieurarchitect. Dit hebben wij kunnen verwezenlijken door de goede relaties tussen onze team van projectmanagers en onze leveranciers in de beginfase van dit project.