BLIJF GEÏNSPIREERD MET HET INTERIOR WORKS MAGAZINE

Processpecialist.

Interior Works beschikt over een team met ervaren projectinrichters dat klaar staat voor grote zakelijke klanten met complexe interieurprojecten zoals herhuisvesting, renovatie of consolidatie. Wij beheersen de keten van look-and-feel interpretatie tot offerte. Van bestelling tot en met de oplevering van het meubilair, en ook kan men vertrouwen op onze expertise in nazorg en service.

Met jaren lange ervaring in complexe herhuisvestingsprojecten voor klanten zoals Google, Booking.com en DPG Media kennen wij de kneepjes van het vak, of anders gezegd de klappen van de zweep. Dit soort projecten vragen om een partij die ownership neemt voor het gehele proces met uitgedachte werkwijze en relevante kennis over product en proces.

Complexiteit hangt niet per se af van de grote van bestelling of de oppervlakte van het gebouw, maar juist ook van de werkvormen en werksituaties van de medewerkers en locatie(s). Inmiddels zijn weinig uitdagingen meer nieuw voor ons!

MG facility
Booking.com Campus

Complexiteit op verschillende niveaus

1. Meubilair

Verscheidenheid van meubilair, bestel bij ons met gemak producten van meer dan 100 merken binnen dezelfde levering | Het revitaliseren van uitleveren van bestaand meubilair | Een combinatie van bestaand, refurbished en nieuw meubilair inhuizen

2. Logistiek

Uitdagende inhuissituaties en inhuisplanning | Meubilair van de oude locatie naar de nieuwe locatie verplaatsen en monteren | Locaties in binnen- en buitenland

3. Gebouw

Levering en installatie voor beperkt toegankelijke ruimtes en etages | Leveren en monteren in bewoonde werkomgevingen of zorginstellingen, maar ook gebouwen in aanbouw – wij hebben hier strikte werkwijzen voor. Veiligheid voor de werknemers van de klant en onze eigen mensen staat voorop

Een doordachte oplossing voor elke uitdaging

Interior Works heeft het gehele proces van aanbesteding tot installatie en nazorg in eigen beheer. Met als voordeel dat deze processen gestroomlijnd op elkaar zijn afgestemd. Concreet betekent dit dat onze vaste projectmanagers verantwoordelijk zijn voor het projectmanagement en logistieke begeleiding op locatie. Dit vraag om een flexibele houding in de planning en uitvoering, maar ook denkwerk in het voortraject.

Wij borgen een constructieve samenwerking waarbij een zorgvuldige voorbereiding en uitvoering bij ons voorop staat. Door o.a. duidelijke communicatie en veelvoorkomende risico’s af te dekken, kritisch evalueren en KPI’s blijven monitoren. Ook kunnen wij meewerken in een LEAN schema wanneer gewenst.

Nu kan de planning perfect zijn uitgedacht en gecoördineerd, in praktijk ben je als projectinrichter afhankelijk van veel verschillende partijen. Door onze grote netwerk van leveranciers kunnen wij altijd een passende oplossing bieden voor uitdagingen die tijdens het project aandienen.

Het project Onderlinge ‘s-Gravehage en het traject voor het leveren van het meubilair is soepel verlopen door de proactieve houding en inhoudelijke kennis van Interior Works.

Projecten.

Booking.com Campus
Bekijk project.
Schoenenkwartier Museum
Bekijk project.
Cultuurhuis Amare
Bekijk project.